ÖpöDesign-logo marraskuuta 06, 2017 Logosta on nyt ensimmäiset tekstiilitulosteet otettu ja nyt ei enää puutu kuin tuotteet, joihin merkin voi ommella kiinni. Siispä ompelemaan mars! :) Kommentit
Kommentit
Lähetä kommentti