Maalintahramekko - peruskaava

Meillä alkoi kaavoitusoppi ja muokattiin peruskaavasta omille mitoille kaava. Halusin melko tavallisen mekon / tunikan ja kankaana on tällainen musta-valkoläiskäinen joustogollege. Jännittävää mitä tästä syntyy, vai syntyykö mitään! Joululoma pukkaa päälle jo ensi viikolla, joten mekon (mahdollinen) valmistuminen mennee ensi vuoden puolelle. 

  

Mekko valmis! Siitä tulikin ihan yllättävän kiva, vaikka välivaiheissa meinasi iskeä epätoivo. Suunnitteilla Piitulle samakuosinen mekko, sitten voidaan poseerata tänne blogiin yhdessä :D


Kommentit